Thursday, September 17, 2009




‍දෙවරක් ත්‍රස්තයින්ට ඩැහැ ගැනිමට නොහැකි වු මගේ ජිවිතයේ බිහිසුණු අත්දැකිම...




ඔබ මේ කතාව කියවිමට රිසි දැයි මම නොදනිමි.එහෙත් මම එය සටහන් කර තැබිමට සුදානම් වෙමි.අප උපන් මාතෘභුමිය සුණුවිණු කර දෙමළ ඊලාම් සිහින මවමින් පැමිණි රුදුරු ත්‍රස්තයින් පරාද කර මා දයාබර වීරෝදාර සෙබලුන් දෙමළ ඊලාම් සිහිනය සුණු විසුණු කල මෙවන් යුගයක සෙබළ චන්ද්‍රසේකර නැමැති මා තරම් සංතෘප්තිය විදින කෙනෙකු ඇද්දැයි මම නොදනිමි.



ත්‍රස්තවාදින් තම් නායකයාගේ උපන් දිනය සමරන්නට පුරුදු සිටියේ අංහිසක මිනිසුන් අමු අමුවේ කපා කොටා ඝාතතය කර හො අපේ හමුදාවන්ට සැගවි ප්‍රහාර එල්ල කරමින්ය. එවන් වු යුගයක ත්‍රස්තවාදි නායකයාගේ උපන් දිනය වෙනුවෙන් ගොදුරු සොයන සතියේ 96 11 21 දින රාත්‍රයේ යක්ෂයාට කැප වු හෝරාවයි හාත්පස අදුරෙන් වෙලුණි ඔලු අහිමි වු තල් කදන් අප දෙස බලා සිටියේ දස මහා යෝධයන් මෙනි. කල්මාඩු කදවුර අවට පරිසරය රැහැයි හඩින් ගීතවත් විය. මිතුරු‍ සෙබලුන් සමග මාද රාත්‍රි මුර රාජකාරියේ යෙදි සිටියෙමි. හදිසියේම පරිසර‍ෙය් වෙනසක් දැණුනි. කල්මාඩු කදවුර ත්‍රස්තයාගේ රකුසු ඇස්වලට හසුවි තිබෙන බව අපට ඉවෙන් මෙන් වැටහුණි. ‍‍ලේ පිපාසිත ත්‍රස්තයාගේ සාහසික ගිනිබට ගොදුරු සොයමින් අප දෙසට ඇදෙන ආකාරය අදුරේ වුවද අපට හොදින් දර්ශනය විය. හදිසියේ ගිනි ඇව්ලුණි. පරිසරයේ වෙනස් විම් සමගම සතුරා අප වට කරගෙන ඇති බව ඒ වනටිටත් දැනගෙන සිටි‍යෙමු ගතෙහි දහඩියත් සිතෙහි දිහිරියත් ජිවිතය හා මරණය අතර විරත්වයත් මතු වු රාත්‍රියෙහි ප්‍රතිප්‍රහාර හමුවේ සතුරා පලා ගියේ පරාජය දෙයතින් බාර ගනිමිනි.






ඊළග දිනට හිරු උදා වුවාත් හිරු කලින්ම නින්දට ගියේය. සතුරා අදුරු අහුමුලු වල සැග වි සිටිමින් අප දෙස බලා සිටින බව අපි වටහා ගෙන සිටියේමු අප මාර්ග සෝදිසියේ නිරත විසිටියේ කුඔුරුමුල්ල සිට වැටුප් ‍ගෙවිමට මුදල් රැෙගන ඒන සෙහා්දර ෙසබලුන්ෙග් අාරක්ෂාව සදහාය. සැගවි සිටි ත්‍රස්ථවාදින්ෙග් දරුණු ප්‍රහාරයකට අප මුහුණ දුන්ෙන්මු.නිහඩ බව බිදි තුවක්කු හඩ දසත පැතිෙරයි. මගේ ගිනි බටයද ගිනියම් වි තිබුණි. සතුරාගේ පපු කුහර බලා වෙඩි උණ්ඩ ඉගිල ගියේ ඊතල පහරවල් මෙනි. ගත වුයේ නිමේසයකි. මගේ දණහිසට කුලුගෙඩි පහරක් වැදුණාක් මෙන් මට දැනුණි.එහෙත් මම දිරියෙන් සටන් කළෙමි. එහෙත් දණ හිසින් නොකඩවා අධික ලෙස ලේ විදිම නිසා ශාරිරය දුර්වල වෙමින් වු මා වසන්ත චම්පික සොයුරු සෙබළා මා කර ‍හොවාගෙන කදවුර වෙත ගෙන ආවේය. ඒ බිහිසුණු මොහොත අද ද මට සිහිනයක් බදුය.

No comments:

Post a Comment